Re: Εγκατάσταση Fedora Core 6

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Nov 28 00:02:13 EET 2006

On 11/27/06, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> 1. Πες του ότι θα "φτιάξεις το partition table με το χέρι".
>
> 2. Σβήσε το ένα 50 GB partition.
>
> 3. Δημιούργησε ένα Linux partition στον χώρο που έπιανε πριν το παλιό
>    50 GB partition.

Η αλήθεια είναι οτι θα πρέπει να δημιουργήσεις τουλάχιστον 2
partitions για το linux. Ένα swap το οποίο (ανάλογα με πο ποσό RAM που
έχει το pc) θα κειμένεται από 500MB έως 1GB (εγώ για pc με 1GB RAM
βάζω και 1gb SWAP... Ισως είναι και πάρα πολύ), και ένα άλλο που θα
καταλαμβάνει τον υπόλοιπο χώρο των  50 GB, το οποίο θα χρησιμεύσει ως
/ . Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις σε ξεχωριστά partition το /home και
άλλους βαικούς καταλόγους, αλλά προς το παρόν ένα swap και το / είναι
αρκετά.

> 4. Προχώρα κανονικά.

Σου εύχομαι κι εγώ καλή επιτυχία και καλή συμβίωση με το ελεύθερο λογισμικό.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras