Εγκατάσταση Fedora Core 6

VASILIS PALIKARAS xredpill at yahoo.gr
Mon Nov 27 22:54:17 EET 2006

Κατ' αρχήν σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα να με βοηθήσητε στην εγκατάσταση του λογισμικού.
Μετά από κάμποσο καιρό παιδέματος με τα windows, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα linux. Κατέβασα από το internet το Dvd της διανομής και ξεκίνησα το "δύσκολο δρόμο" της εγκατάστασης...

Έχω 2 σκληρούς δίσκους (ένα 80Gb και ένα 250Gb).Στον 80άρη δίσκο έχω εγκατεστημένα τα windows και θέλω να εγκαταστήσω τα linux στον 250άρη. Ο 250 έχει τρία partition (50Gb - 50Gb - 150Gb) Το τρίτο partition με τα 150Gb έχει όλα τα αρχεία μου, τραγούδια, video κλπ. τα οποία δεν θέλω να χάσω βέβαια, με τίποτα. Άρα τα linux θα τα βάλω σε ένα από τα δύο 50αρια partition.
Ξεκινώντας όμως την εγκατάσταση από το DVD που -κατέβασα από το internet -, φτάνω σε μία καρτέλα που έχει τρεις επιλογές, η οποίες αφορούν το που θα εγκατασταθεί η διανομή.  Η προεπιλεγμένη επιλογή μου έχει τσεκάρει και τους δύο σκληρούς και γράφει "αφαίρεση όλων των τμημάτων δίσκου linux από επιλεγμένους δίσκους. Δημιουργία προεπιλεγμένης διάταξης.". Εγώ ξετσεκάρω τον 80άρη δίσκο που έχει τα windows και αφήνω τσεκαρισμένο τον 250άρη και πατάω συνέχεια.
Η επόμενη καρτέλα με ξαναρωτάει: "έχετε επιλέξει να αφαιρεθούν όλα τα τμήματα δίσκου linux, θέλετε να συνεχίσετε? " πατάω "ναι" και τότε μου βγάζει σε επόμενο μήνυμα ότι "Αδύνατη η δέσμευση των απαιτούμενων τμημάτων δίσκου. Partitioning failed. Αδυναμία δέσμευσης τμημάτων δίσκου ως πρωταρχικά τμήματα δίσκου." και όταν πατάω "οκ", συνεχίζει γράφοντας "Δημιουργήθηκαν σφάλματα, δεν έχετε καθορίσει ένα τμήμα root(/) το οποίο απαιτείται."
Αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζω, ελπίζω να έγινα κατανοητός και να διευκρίνισα σωστά το πρόβλημα.
Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν κατορθώνατε να με βοηθήσετε και να καταφέρω επιτέλους να τελειώσω αυτή την εγκατάσταση.!!

...sic mundus cratus est.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr