πρόβλημα με το CD/DVD R-W

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat Nov 18 23:03:32 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Στα `options' που ξεκινούν με `ro,...' δεν υπάρχει το `noauto'.  Αυτό
> σημαίνει πως κατά την εκκίνηση το σύστημα προσπαθεί να κάνει αυτόματα
> `mount' ότι δισκάκι υπάρχει μέσα στο drive.

> Βλέπεις το `/mnt/cdrom';  Αυτό σημαίνει πως το CD-ROM είναι ήδη mounted.
>
> Δοκίμασε να κάνεις τα εξής:
>
> [1] Κάνε unmount το δισκάκι που υπάρχει τώρα στο drive:
>
>     # umount /mnt/cdrom
>
> [2] Μαζί με το `ro' option στη γραμμή του `/mnt/cdrom', βάλε στο
>     `/etc/fstab' σου και το option `noauto':
>
>     /dev/hdc /mnt/cdrom auto ro,noauto,umask=0,users,iocharset=utf8,unhide,suid,exec 0 0

> [...]
Για να εμφανιστεί στο desktop του KDE χρειάζεται στα options του Desktop μέσα από
το Kontrol Center να βάλεις να εμφανίζει τα απαραίτητα device icons.Εδώ διαχωρίζει
τις έννοιες mounted,unmounted. Προφανώς σημαίνουν ότι το πρώτο ότι θα βλέπεις
εικονίδιο μόνο όταν έχεις mounted cd και αντίστοιχα το δεύτερο.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074