Ubuntu (Linux) & Windows

microminima microminima at gmail.com
Tue Nov 7 21:25:04 EET 2006

Alexandros Kosiaris wrote:

> Σωστό. Αλλά πρόσεξε μία μικρή τεχνική λεπτομέρεια. Οπως ήδη είπα ο grub
> χωρίζεται σε μέρη(είναι αδιαφανές αυτό στο χρήστη εκτός και εάν το ψάξει
> εξ'ου και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κόσμος). Στο MBR του 2ου
> δίσκου θα μπεί αυτόματα το 1ο μέρος και τα υπόλοιπα στο /boot σου είτε
> το κάνεις διαφορετικό partition είτε όχι. Να σε προειδοποιήσω ότι δεν
> θυμάμαι να υπάρχουν γραφικά εργαλεία για τόσο custom setup και ίσως
> χρειαστεί να τρέξεις γραμμές από κονσόλα. Κατα τα άλλα όλα καλά.
>
> Καλή επιτυχία.

Τελικά η προσπάθεια απέτυχε και δεν μπορώ να καταλάβω ούτε για πιο λόγο ούτε
πώς να το διορθώσω. Όταν δημιούργησα ειδικό partition (/boot), για το grub
μου έβγαλε κατά την εκκίνηση μήνυμα λάθους Error 17: Cannot mount selected
partition
ΑπΆ ότι διάβασα σε διάφορα φόρα «This error is returned if the partition
requested exists, but the filesystem type cannot be recognized by GRUB."
Το filesystem που χρησιμοποίησα για το partition /boot ήταν ReiserFS

Σε δεύτερη απόπειρα δοκίμασα εγκατάσταση χωρίς ξεχωριστό partition /boot
(δηλαδή το /boot ήταν μέσα στο /root, επίσης με filesystem ReiserFS)
Στην περίπτωση αυτή μου έβγαλε μήνυμα λάθους Εrror 15: file not found

Όταν Alexandros γράφεις «Να σε προειδοποιήσω ότι δεν θυμάμαι να υπάρχουν
γραφικά εργαλεία για τόσο custom setup και ίσως χρειαστεί να τρέξεις γραμμές
από κονσόλα», τι εννοείς; σκέφτεσαι κάτι συγκεκριμένο; εγώ έχω εξαντληθεί.
Το μόνο που δεν δοκίμασα είναι στην πρώτη περίπτωση (με ξεχωριστό partition
για το /boot) να αλλάξω το filesystem σε ext3. Αλλά έχω βαρεθεί να κάνω
εγκατάσταση από την αρχή. Δεν είναι λύση κι αυτό.