Ubuntu (Linux) & Windows

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Nov 1 19:25:48 EET 2006

Στις Τετάρτη 01 Νοέμβριος 2006 13:31, ο/η microminima έγραψε:
> Τον τρόπο για να πετύχω αυτό που θέλω νομίζω τον γνωρίζω αλλά σας γράφω για
> να επιβεβαιώσω ότι είναι σωστός πριν τον δοκιμάσω. Στο PC μου έχω δύο
> σκληρούς δίσκους. Στον πρωτεύοντα έχω εγκαταστημένα Windows και στον
> δεύτερο έχω ήδη το Ubuntu 6.06 και θέλω να περάσω το νέο 6.10. Σκέφτομαι
> όμως να αγοράσω ένα συρταράκι για τον δεύτερο δίσκο μου ώστε να μπορώ να
> τον μεταφέρω από το σπίτι στο γραφείο και αντίστροφα (για μεταφορά αρχείων
> κλπ). Μέχρι τώρα που ο δεύτερος δίσκος ήταν μόνιμα πάνω στο PC μου τα
> πράγματα ήταν απλά. Είχα κάνει απλή εγκατάσταση του grub στο πρωτεύον
> [...]

Δεν ξέρω για σένα, αλλά το δικό μου BIOS ξεχωρίζει τους δίσκους, και μπορείς
να του ορίσεις first, second & third boot devices. Άρα στη θέση σου θα όριζα
το DVD ώς πρώτο boot device, το IDE-1 (τον δεύτερο σκληρό) ώς δεύτερο και
εκεί θα εγκαθιστούσα το grub, και το IDE-0 (τον πρώτο σκληρό) ως τρίτο boot
device με τα windows όπως έχουν.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"