Ubuntu (Linux) & Windows

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Wed Nov 1 20:02:04 EET 2006

Στις 01-11-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 17:27 +0200, ο/η Alexandros Kosiaris
έγραψε:

> Εξηγώ πως ακριβώς δουλεύει ο grub και γιατί θα έχεις προβλήματα με αυτό
> που θες να κάνεις
>
> Οταν bootarei το μηχάνημα βρίσκει έχει κάποια σειρά που την έχεις ορίσει
> στο πώς θα bootarei. Αφήνοντας στην πάντα δισκέτες,cd και USB, εάν το pc
> σου υποστηρίζει boot σειρά στους δίσκους θα πάει πρώτα σε αυτόν που του
> έχεις πει,μετά στον 2ο κ.ο. Εάν όχι θα πάει για τον primary master και
> εάν δεν βρεί κάτι εκεί που να μπορεί να χρησιμοποιήσει θα βάλει τις
> φωνές και θα σταματήσει.
>
> Τώρα έστω ότι βρίσκει δίσκο (sata,pata δεν μας νοιάζει). Το επόμενο βήμα
> [...]

Xχμμμ.... αν απλά έγραφε το grub σε μια δισκέτα?? Τότε αν θέλει μόνο windows
to boot θα γίνεται από τον 1 σκληρό ( ο οποίος έχει μονο το MBR των windows) και
όταν θελει linux θα ξεκινάει τον υπολογιστή από floppy όπου θα είναι ο grub
και ο οποίος θα ξέρει ότι 2ος σκληρός είναι linux (εφόσν τον έχει τοποθετησει βέβαια ...)