Ubuntu (Linux) & Windows

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Nov 1 14:30:08 EET 2006

On 2006-11-01 13:31, microminima wrote:
[...]
> Πιστεύω ότι αυτό μπορεί να γίνει εάν κατά τη νέα εγκατάσταση του
> ubuntu στον δεύτερο δίσκο δημιουργήσω ένα partition /boot και
> εγκαταστήσω σ' αυτό το grub.
>
> Ελπίζω ότι στην περίπτωση αυτή δεν θα επηρεαστεί το MBR κι έτσι όταν
> ο δίσκος δεν θα είναι πάνω στο PC θα ανοίγουν απευθείας τα Winodws.
> Όταν πάλι θα έχω συνδέσει τον δεύτερο δίσκο (όπου θα βρίσκεται το
> διαμέρισμα /boot με τον grub και όλο το Ubuntu) μόλις ανοίγω το PC θα
> τρέχει το grub και θα με ρωτάει ποιο λειτουργικό θέλω να τρέξω.
>
> Είναι σωστό το σκεπτικό μου?

Δεν νομίζω... Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Αν εγκαταστήσεις το grub στο /boot του 2ου σκληρού, θα πρέπει να το
χαρακτηρίσεις 'bootable'. Αν λοιπόν από το BIOS ρυθμίσεις το σύστημά σου
να ξεκινά από τους δίσκους (σημείωση: μπορεί ακόμη και να ξεχωρίζει τους
σκληρούς οπότε παρουσιάζεται και άλλο πρόβλημα) τότε θα ψάχνει το
'bootable' partition με αποτέλεσμα -αν έχεις απομακρύνει τον 2ο σκληρό-
να μην το βρίσκει και να σου βγάζει μήνυμα πως δεν βρέθηκε λειτουργικό ή
κάτι τέτοιο. Αυτή την εντύπωση έχω...