iso date format

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 27 19:45:58 EEST 2006

On 2006-10-27 19:28, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Δεν κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι. Το πρώτο σου post έλεγε κάτι για την
> Δανία ;-)
>
> Αλλά από την άλλη μήπως εννοείς πως αργώ να "τα πιάσω"??? :-(

Οχι, καμία σχέση.  Δεν εννοώ αυτό.

Αυτό που ήθελα να γράψω είναι ότι όλα τα άλλα που έχουμε γράψει είναι
απλά 'ενδεικτικά' για το τι μπορεί να γίνει.  Ο Σωστός(ΤΜ) τρόπος, κατά
την άποψή μου, για να φαίνεται η ημερομηνία με συγκεκριμένο format σε
μια εφαρμογή Χ είναι να έχει υποστήριξη η εφαρμογή για strftime()-like
επιλογές, όπως π.χ.:

,--- Μορφή Εμφάνισης Ημερομηνίας -----------------------------------------.
|                                                                         |
|									  |
|    (*) Με την προκαθορισμένη μορφή του συστήματος			  |
|                                                                         |
|    ( ) Με άλλη μορφή:  [...........................................]    |
|                                                                         |
|                                                                         |

Όπου στην επιλογή ``Με άλλη μορφή'' θα μπορείς είτε να χρησιμοποιήσεις
όλα τα strftime() formats, ορίζοντας κάτι σαν:

    %Y-%m-%d

Είτε θα μπορείς να διαλέξεις από μια λίστα με `προκαθορισμένα' formats,
όπως συνήθως στις idiot-proof-wannabe εφαρμογές της Microsoft:

    YYYY-mm-dd
    ΕΕΕΕ-μμ-ηη

Γι αυτό είχα γράψει, σε ένα από τα πρώτα μηνύματα (όχι στο πρώτο
ακριβώς, θυμόμουν λάθος):