iso date format

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 27 17:47:38 EEST 2006

On 2006-10-27 17:35, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> [...]
>
> Όλα αυτά σε επίπεδο επεξεργασίας του πηγαίου κώδικα και στη συνέχεια
> compile, έτσι?

Ακριβώς.  Στα open source λειτουργικά συστήματα, γι αυτό ακριβώς υπάρχει
ο κώδικας.  Για να 'παίζουμε' μαζί του :-)

> Να πειράξουμε (αν καταφέρουμε να το διαβάσουμε πρώτα βέβαια ;-) ) το
> υπάρχον binary LC_TIME στο σύστημα δεν παίζει?

Ναι, ίσως να μπορέσεις να το κάνεις αυτό.  Οχι 'ίσως', σίγουρα γίνεται.

Γιατί όμως να μπεις στον κόπο να μάθεις όλες τις 'άχρηστες' λεπτομέρειες
ενός binary format, να το κάνεις reverse-engineer ή να διαβάσεις τον
κώδικα της libc που το χρησιμοποιεί, να καταλάβεις κάθε ξεχωριστό byte
τι κάνει, αν μπορείς απλά να κάνεις recompile ένα αρχείο αλλάζοντας ένα
μόνο string;

> Αν και θεωριτικά έλυσα το πρόβλημά μου με το 'env LC_TIME=en_DK.utf8' θα
> 'θελα να δω αν μπορεί να ρυθμιστεί globaly με τα παραπάνω που προτείνετε.

Ναι, αρκεί να βρεις το source από τα locale data του Linux σου.

(Παρεπιπτόντως, ελπίζω ο 'πληθυντικός' να ήταν κατά λάθος.  Ένας είμαι :P)

> Εγώ θα συμφωνήσω και θα το απλοποιήσω και λίγο. Γιατί να μην υπάρχει το
> iso date format στις επιλογές του TB όπως αυτές περιγράφονται στο
> http://kb.mozillazine.org/Date_display_format? Ίσως να υπάρχει σχετικό
> bug entry, αλλά λέμε τώρα...

Έτσι... ΤΩΡΑ κατάλαβες _ακριβώς_ τι έλεγα στο πρώτο μου post στο thread.

Τέλεια :)