iso date format

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Oct 27 17:35:59 EEST 2006

On 2006-10-27 01:26, Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι, βέβαια.  Ενα patch, ας πούμε, που υλοποιεί ακριβώς την αλλαγή που
> θέλει ο Θάνος για το FreeBSD, έτσι ώστε στα Ελληνικά locales το "%x"
> format specifier της strftime() να τυπώνει την ημερομηνία με τη μορφή
> "%Y-%m-%d" (κι όχι με την τρέχουσα μορφή "%d/%m/%Y") είναι:
[...]

Όλα αυτά σε επίπεδο επεξεργασίας του πηγαίου κώδικα και στη συνέχεια
compile, έτσι? Να πειράξουμε (αν καταφέρουμε να το διαβάσουμε πρώτα
βέβαια ;-) ) το υπάρχον binary LC_TIME στο σύστημα δεν παίζει?

Αν και θεωριτικά έλυσα το πρόβλημά μου με το 'env LC_TIME=en_DK.utf8' θα
'θελα να δω αν μπορεί να ρυθμιστεί globaly με τα παραπάνω που προτείνετε.

> [...]
> έχεις root access).
>
> Γι αυτό είναι καλύτερα, αν υπάρχει application-level τρόπος να ρυθμιστεί
> το default date-format, να γίνεται εκεί αυτό.
>
> [-- Φανταστικό ``use case'' --]
> Ας πούμε, κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν του αρέσει που το PHP-BB
> forum engine δείχνει την ημερομηνία με μορφή YYYY-mm-dd.  Αντί να στηθεί
> κάποιο locale patch που αλλάζει το default format της ημερομηνίας για
> το PHP-BB κι όλα τα applications, δεν είναι καλύτερα (και πιο ωραίο) να
> είναι customizable το date-format που χρησιμοποιεί το ίδιο το PHP-BB?

Εγώ θα συμφωνήσω και θα το απλοποιήσω και λίγο. Γιατί να μην υπάρχει το
iso date format στις επιλογές του TB όπως αυτές περιγράφονται στο
http://kb.mozillazine.org/Date_display_format? Ίσως να υπάρχει σχετικό
bug entry, αλλά λέμε τώρα...