FGLRX ATI DRIVERS @ OPENSUSE 10.1

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Fri Oct 6 22:11:05 EEST 2006

On 10/6/06, Kostas Boukouvalas <quantis at hellug.gr> wrote:
> Επανέρχομαι. Το κύριο πρόβλημα - το οποίο θα το δείτε και σε forum του
> εξωτερικού - είναι η εξής σειρούλα:
>
> *Warning: could not find
> /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/.libfglrx_ip.a.GCC4.cmd for
> /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/libfglrx_ip.a.GCC4*
>
> Δοκίμασα να κάνω και εγκατάσταση του drivers της ATI μέσω του YaST
> (YUM), έγινε αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Αν κάποιος έχει κάποια ιδέα
> ευχαρίστως να την ακούσουμε. Όμως μη μου πείτε οτι πρέπει να τρέξω το
> fglrx-kernel-build.sh γιατί και αυτό παρουσιάζει *ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ* πρόβλημα.
>
> Desperately yours,
> [...]

Κατ'αρχάς μερικές ερωτήσεις (Έχω κάνει εγκατάσταση με τα περισσοτερα
της σειράς Rxxx της ΑΤΙ -- έχω κάνει εγκατάσταση κατ'εφημισμόν αφού
όλα γίνονται "σχεδόν" αυτόματα)

Τι GCC έχεις?
Λογικά για το 10.1 suse πρέπει to --version να βγάζει κατι τέτοιο:

gcc (GCC) 4.1.0 (SUSE Linux)
Copyright (C) 2006 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.

Ποιον ati installer έχεις κατεβάσει?

Αυτός που έχω χρησιμοποιήσει σε R350 (ΑΤΙ 9800 ΠΡΟ) Και ΑΤΙ 9600 ΠΡΟ
είναι ο ακόλουθος: 8.29.6 ( τον κατεβάζεις από εδώ
https://support.ati.com/ics/support/KBList.asp?folderID=356 )

Στην συνέχεια αφού ο "γραφικός" installer αποτύχει πήγαινε στο
/λιβ/modules/fglrx/build_mod/ και προσπάθησε να τρέξεις το make.sh
και στην συνέχεια το ../install_etc_.sh. Αν οτιδήποτε αποτύχει στείλε
το make_sh.log θα το βρείς στον φάκελο /lib/modules/fglxr/build_mod/

Αν πετύχει τότε εκτέλεσε το install. Αν αποτύχει στείλε και το log που
βρίσκεται στον φάκελο /λιβ/modules/fglrx/make_κάτι_.λογ

Επίσης αν όλα πετύχουν (μην στείλεις log) τσέκαρε αν το module
φορτώνεται με ενα lsmod | grep fglrx (αν δεν υπάρχει κάνε ένα modprobe
fglrx) και προσθεσέ το sto modprobe.conf.local στον /etc/ (το suse
μαλακίζεται ελαφρώς σ'αυτόν τον τομέα)

Αν δεν κατάφερα να σε βοηθήσω εδώ είμαστε ;-)

Νίκος
--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey