un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Ag. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Mon Sep 18 14:40:24 EEST 2006

On Sat, Sep 16, at 08:40 Alexandros Kosiaris wrote:

> [...]
>
> $ cat mytar.sh
> #!/bin/sh
> mkdir $2
> tar xfvzC $1 $2
> mv $2/*/* $2
>
> Δεν θα σου πρότεινα όμως τη χρήση του.
> Αφήνει το foo κάτω από το foo-NEW και συνήθως
> είναι πιο ασφαλές να κάνεις το ξετάρ και
> να κάνεις ένα mv το directory, δηλαδή ένα
>
> tar xfvz foo.tar.gz
> mv foo foo-NEW
>
> To οποίο επίσης δεν είναι τελείως ασφαλές
> γιατί ποιος σου λέει ότι όντως foo λέγεται
> το directory του .tar.gz και ότι όντως είναι η

Και αυτό γίνεται.αν χρησιμοποιήσεις το "-v |--verbose" switch.

tar xvf foo.tar.gz  > /tmp/unpacked
temp_dir=`head -n 1 /tmp/unpacked | sed -e 's@^\./@@g' -e 's@/.*$@@g'`
mv $temp_dir foo-NEW

> Ε απλό δεν είναι; Οταν εκεί που παίζεις σε όλα τα σύγχρονα tar πας να
> loggareis στο 5.χ freebsdaki σου ή στο stable debian σου(που εάν
> ακολουθηθεί η παράδοση το επόμενο stable θα βγεί σε 4 χρόνια από τώρα-αν
> και λένε ότι δεν θα συμβεί) πας να τρέξεις την εντολή και σε γράψει θα
> μείνεις λίγο άφωνος, θα χάσεις κανα μισάωρο να ψάχνεις κτλ κτλ. Εν
> ολίγοις, not yet portable.Και καλά εάν είσαι σε κονσόλα. Σε κανα σκρίπτ
> εάν το βάλεις; Σε 1-2 χρονάκια ίσως...

Ερώτηση.
Στο debian stable αντιλαμβάνομαι ότι γίνονται backport διάφορες
διορθώσεις σε ότι έχει να κάνει με ζητήματα ασφαλείας,αλλά πόσο εύκολο
είναι να αναβαθμίσεις ένα υπάρχον πρόγραμμα με μία καινούρια έκδοση;
Θεωρείται κοινή πρακτική και ενθαρρύνεται αυτή από τους debian
developers;
Δεν μιλάω ασφαλώς για βιβλιοθήκες αλλά για κοινά εργαλεία σαν την tar
που κάποια καινούρια έκδοση σου προσφέρει κάτι εξτρά η απλά για
portability.
Δεν έχω ποτέ μου δουλέψει σε debian παρεμπιπτόντως.