un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 17 16:09:02 EEST 2006

Alexandros Kosiaris wrote:

> Κάτι τέτοιο
>
> $ cat mytar.sh
> #!/bin/sh
> mkdir $2
> tar xfvzC $1 $2
> mv $2/*/* $2
>
> Δεν θα σου πρότεινα όμως τη χρήση του. Αφήνει το foo κάτω από το foo-NEW
> και συνήθως είναι πιο ασφαλές να κάνεις το ξετάρ και να κάνεις ένα mv το
> directory, δηλαδή ένα
>
> tar xfvz foo.tar.gz
> mv foo foo-NEW
>
> To οποίο επίσης δεν είναι τελείως ασφαλές γιατί ποιος σου λέει ότι όντως
> [...]

Έστειλα χθες ένα μήνυμα που διευκρίνιζα για ποιο λόγο θέλω να το κάνω
αυτό αλλά μου φαίνεται πως η λίστα είχα κάποιο πρόβλημα και έχει
καθυστερήσει. Σε εμένα δεν ήρθε αλλά το βλέπω στα αρχεία της λίστας:

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2006/003478.html

Το θέμα είναι πως ο foo φάκελος ήδη υπάρχει και στα σίγουρα στο tar.gz η
αρχή της ιεραρχίας είναι ο foo.