un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 18 13:41:27 EEST 2006

Ag. Hatzimanikas wrote:

> Εχεις δίκαιο και γι αυτό το σκοπό έδωσα την έκδοση της tar.
> Δεν ήταν η μοναδική αλλαγή στη συμπεριφορά της. :)
> Πλέον δεν χρειάζεται να δώσεις (j|z) είτε στην δημιουργεία είτε για την
> εξαγωγή συμπιεσμένων αρχείων.
> Η κατάληξη των αρχείων (bz|gz) είναι αρκετή για να καλέσει η tar το
> κατάλληλο πρόγραμμα συμπίεσης/αποσυμπίεσης (bzip2|gzip).

Ναι. Το ανακάλυψα τυχαία ενώ έψαχνα τα παραπάνω.

> Και γιατί όχι;

Ε απλό δεν είναι; Οταν εκεί που παίζεις σε όλα τα σύγχρονα tar πας να
loggareis στο 5.χ freebsdaki σου ή στο stable debian σου(που εάν
ακολουθηθεί η παράδοση το επόμενο stable θα βγεί σε 4 χρόνια από τώρα-αν
και λένε ότι δεν θα συμβεί) πας να τρέξεις την εντολή και σε γράψει θα
μείνεις λίγο άφωνος, θα χάσεις κανα μισάωρο να ψάχνεις κτλ κτλ. Εν
ολίγοις, not yet portable.Και καλά εάν είσαι σε κονσόλα. Σε κανα σκρίπτ
εάν το βάλεις; Σε 1-2 χρονάκια ίσως...

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074