un-tar σε μη προκαθορισμένο φάκελο

Ag. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Mon Sep 18 13:32:09 EEST 2006

On Mon, Sep 18, at 12:00 Alexandros Kosiaris wrote:

> Τώρα για τα debian που έχω στα χέρια μου.
>
> debian sarge 3.1 : tar 1.14 υπάρχει το strip-path οχι το
> strip-components και ευτυχώς υπάρχει και στην info page(και προφανώς όχι
> στην man
> debian testing 18-9-2006: έκδοση 1.15.1 και ισχύουν τα ίδια με τα
> παραπάνω αλλά το strip-path έχει μετονομαστεί strip-components.

Εχεις δίκαιο και γι αυτό το σκοπό έδωσα την έκδοση της tar.
Δεν ήταν η μοναδική αλλαγή στη συμπεριφορά της. :)
Πλέον δεν χρειάζεται να δώσεις (j|z) είτε στην δημιουργεία είτε για την
εξαγωγή συμπιεσμένων αρχείων.
Η κατάληξη των αρχείων (bz|gz) είναι αρκετή για να καλέσει η tar το
κατάλληλο πρόγραμμα συμπίεσης/αποσυμπίεσης (bzip2|gzip).

> Κατάληξη; Αν και υπάρχει εδώ και κάποιο(λίγο σχετικά καιρό) το option
> μην βασιστείς απάνω του...

Και γιατί όχι;