υποστήριξη mp3 για το Serpentine και το Sound Juicer

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Aug 30 16:05:47 EEST 2006

Έχω την εντύπωση πως το Serpentine και το Sound juicer δούλευαν μια χαρά
με το Ubuntu Breezy αλλά μετά την αναβάθμιση σε Dapper έχασαν την
ικανότητα μετατροπής από mp3 σε CD ήχου και εξαγωγής σε mp3 από CD ήχου
αντίστοιχα. Έχω εγκαταστήσει όλα τα gstreamer plugins που μου φάνηκαν
σχετικά αλλά δεν κατάφερα να γράψω CD ή να εξάγω σε CD από/σε mp3. Το
help αλλά και οι ιστοσελίδες και τον δύο δεν βοήθησαν εκτός και αν δεν
ψάχνω σωστά.

Μήπως γνωρίζει κάποιος ποιο πακέτο/plugin του gstreamer χρειάζονται για
υποστήριξη mp3?