μη δυνατή ανάγνωση CD-R δίσκου σε UDF format

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Aug 28 11:50:36 EEST 2006

Thanos wrote:

> Μήπως αυτό ισχύει μόνο στην περίπτωση που εκτελείς χειροκίνητα την mount
> και όχι όταν διαβάζει από το fstab; Μήπως δηλαδή λείπει το feature που
> λέει ο Γιώργος; Αλλιώς γιατί να παρουσιάζονται τα φαινόμενα που
> περιέγραψα σε προηγούμενα μηνύματα;
Εάν συμβαίνει αυτό δεν είναι πουθενά documented και θα πρέπει να
φτιαχτεί είτε το documentation είτε το ίδιο το θέμα. To man page του
fstab σε αυτο το σημείο σε κάνει redirect σε αυτό του mount δίνοντας
καθαρά την εντύπωση ότι ισχύει πάντως.

Πάντως δεν νομίζω ότι το comma separated list προστέθηκε για αυτό το
λόγο που προτείνεις στο όρισμα. Για αυτό το σκοπό δουλεύει πολύ καλύτερα
του auto. Νομίζω ότι ο σκοπός του programmer ήταν κατι σαν αυτό που
προτείνει στην man page.

> Όπως λέει και ο Αλέξανδρος, στα debian-ειδή αποτελεί ξεχωριστό πακέτο
> αλλά μια ματιά που έριξα στα πακέτα του Slackware [1] δεν υπάρχει. By
> the way, πως μπορούμε να βρούμε σε πιο πακέτο ανήκει μια εντολή;
>
> [1] http://slackware.it/en/pb/

Στο debian γίνεται ως εξής:

dpkg -S /path/to/command

Στο slackware:

Πέρα από αυτό το ωραίο linkaki (που δεν το ήξερα και μου αρέσει που βρέθηκε)
cd /var/log/packages ; grep entolh *

αυτός ήταν πάντα για εμένα ο πιο γρήγορος και efficient τρόπος

πχ η mount στο slackware-10.2 βρισκεται στο

util-linux-2.12p-i486-2
και με ένα mount -V βλέπεις ότι είναι στην έκδοση 2.12p

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074