Firewall Problem

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Aug 20 13:22:22 EEST 2006

Nick Lekkas wrote:
> Καλησπέρα παιδία,
>
>    Είναι νέος user θα έλεγα στο linux και έχω βάλει το Debian Sarge με όλα
> τα ενημερωτικά πακέτα...
>
>    Είμαι administrator σε κάποια εταιρία και μέχρι τώρα ασχολιόμουνα με
> Windows περιβάλλον κυρίως όμως για κάποιες ανάγκες στράφικα στο linux.
>
>     Το πρόβλημα που έχω είναι το εξής: Το δίκτυο της εταιρίας μου είναι 100%
> βασισμένο πάνω σε Windows. Εχω στήσει ένα Debian sarge σύστημα για να καλύψω
> τις ανάγκες του web server,mysql για μια εφαρμογή που στήνουμε. Σκεφτόμουνα
> [...]

Νίκο,

Το ίδιο ερώτημα υπέβαλλες πριν από λίγες μέρες και υπήρξαν απαντήσεις σ'
αυτή εδώ τη λίστα. Οι απαντήσεις:

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2006/003389.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2006/003399.html

Η συζήτηση είχε ξεκινήσει σε αυτά τα posts. Δεν γνωρίζω γιατί δεν τα
έλαβες-διάβασες αλλά ίσως να φταίει το Digest Mode που έχεις
ενεργοποιημένο για τον τρόπο παραλαβής των μηνυμάτων της λίστας.

Σε παρακαλώ ρίξε μια ματιά στις ρυθμίσεις που έχεις κάνει και άλλαξε το
έτσι ώστε να παραλαμβάνεις το κάθε μήνυμα ξεχωριστά για να μην έχεις
πρόβλημα.

http://lists.hellug.gr/mailman/options/migrate2linux