Θέμα: Re: Νέος Χρηστής του Debian

Dimitris dimitrismailbox-linuxlist at yahoo.gr
Fri Aug 18 21:48:31 EEST 2006

  Φίλε δεν αναγνωρίζει την εντολή startx  το debian το κατεβασα από το http://www.debian.gr  την εκδοση Debian-el 3.1r0a (20051123) το Link είναι http://www.debian.gr/files/debian-el/debian-el_sarge-3.1r0a_20051123.iso

  O Σκοπός που έβαλα το debian είναι ότι έχεις περισσότερη και πιο οργανωμένη υποστήριξη από τους χρήστες και έχω ακούσει ότι για το σκοπό που το θέλω είναι το καταλληλότερο.
  Ο σκοπός μου είναι να μοιράζω υπηρεσίες σε στο δίκτυο AWMN που είμαι  αλλά και την γνώση ενός Linux system
   Πως μπορώ τώρα να περάσω το γραφικό περιβάλλον του debian

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: Dimitris wrote:
> Φίλε καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου
>
> Πέρασα το στάδιο που λες αλλά δεν θυμάμαι τη επέλεξα .όσο για την
> έκδοση που Έβαλα  Είναι Debian-el 3.1r0a ότι και αν σημαίνει αυτό .
>
> Μπορώ να κάνω κάτι τώρα η να κάνω νέα εγκατάσταση και τι να επιλέξω
> στα πακέτα που μου λες

Όχι δεν χρειάζεται νέα εγκατάσταση! Αρκεί όμως να μας δώσεις αρκετές
πληροφορίες για να καταλάβουμε τι έχεις κάνει.

Μια απλή δοκιμή... Σε μια κονσόλα σαν χρήστης (αυτόν που δημιπουργησες
κατά την εγκατάσταση) και όχι root δώσε την εντολή startx. Το αποτέλεσμα?

Αν μπορείς δώσε και το link απ' όπου κατέβασες το iso για να δούμε τι
περιέχει αυτό.

Υ.Γ.: Ένα reply-to-all αρκεί για να μην το στέλνεις 2-3 φορές το ίδιο
μήνυμα. ;-)

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr