Re: Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Wed Aug 16 11:24:23 EEST 2006

On 8/16/06, Sourmelidis Nikos - P&K Securities <Sourmelidis at pksec.gr> wrote:

>  Για να δω το αρχείο που μου λες θα πρέπει να το έχω ανοιχτό πριν τρέξω το
> πρόγραμμα της τηλεόρασης;Η΄ μπορώ και μετά να δω τι έχει καταγράψει;

Μπορείς να το δεις και μετά... αλλά δεν θα καταλάβεις αν τα τελευταία
μηνήματα προέκυψαν επειδή έτρεξες το πρόγραμμα (λόγω εμπειρίας). Γι' αυτό
γράψε "tail -f /var/log/messages" ως root και αν εμφανιστούν νέα μηνήματα θα
το καταλάβεις.

Το πρόγραμμα που τρέχει δεν το θυμάμαι,αλλά είναι αυτό που έχει το suse.

Πήγαινε στο Help>About του προγράμματος εκεί θα δεις τον τίτλο (αν και
συνήθως στο τίτλο του παραθύρου μπορείς να διαβάσεις πως λέγεται το
πρόγραμμα).

--
Nikos Papagrigoriou
* personal email: nikos at papagrigoriou.gr