RE: Νέος χρήστης-Ubuntu-Internet

Sourmelidis Nikos - P&K Securities Sourmelidis at pksec.gr
Wed Aug 16 11:02:03 EEST 2006

Για να δω το αρχείο που μου λες θα πρέπει να το έχω ανοιχτό πριν τρέξω το πρόγραμμα της τηλεόρασης;Η΄ μπορώ και μετά να δω τι έχει καταγράψει;
Το πρόγραμμα που τρέχει δεν το θυμάμαι,αλλά είναι αυτό που έχει το suse.
Η κάρτα ήχου παίζει με το cd player.Θα δοκιμάσω και το Mp3 που μου είπες.
Δυστυχώς όλα αυτά θα πρέπει να τα δοκιμάσω μετά την δουλειά που είμαι οπότε θα ενημερώσω αύριο το τι κατάφερα..

Νίκος