Χρήστης windows -> Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Aug 7 18:23:14 EEST 2006

Κ. Νικόλαος (excellent) wrote:

> Το modem/router είναι usb και θέλω 3D γραφικά θα έχω πρόβλημα;;

Για το modem δεν γνωρίζω. Θα πρέπει να googl-ισεις λίγο. Όσο για την
κάρτα, υπάρχουν και οι κλειστοί drivers της Nvidia και της ATI που
λογικά θα σου κάνουν τη δουλειά.

Θα πρότεινα όμως να κάνεις την εγκατάσταση, να φθάσεις σε ένα
λειτουργικό επίπεδο την εγκατάστασή σου και μετά για κάθε θέμα να το
ψάξεις και να ρωτήσεις ξεχωριστά. Αν τα μπλέξουμε όλα τώρα ίσως να
αγχωθείς! ;-)

> Δηλαδή τι εννοείς ότι αφαιρέθηκαν πολλά πακέτα;; Καλό είναι αυτό;;

Να σκεφτείς πως το Debian έχει περί τα 17.000 (2 DVD) πακέτα που
καλύπτουν τις ανάγκες όλων των μηχανημάτων, servers & desktops, με ότι
είδους Desktop Manager υπάρχει. Το Ubuntu χρησιμοποιεί το Gnome και
περιλαμβάνει όλα εκείνα τα πακέτα μέσα σε ένα CD που στήνουν ένα
"ολοκληρωμένο" desktop. Μόλις το στήσεις μπορείς να ρυθμίσεις τις πηγές
των πακέτων σου και να προσθέσεις ότι άλλο τραβά η όρεξή σου. Αλλά
είπαμε, στήσε το μηχάνημα και εδώ είμαστε! ;-)

Και μια παρατήρηση... Καλό θα ήταν να κάνεις reply σε κάποιο από τα
μηνύματα που ήδη απάντησαν στο αρχικό σου ερώτημα και όχι δημιουργώντας
καινούργιο mail.