Fw: Χρήστης windows -> Linux

Κ. Νικόλαος (excellent) excelent222000 at yahoo.gr
Mon Aug 7 13:34:54 EEST 2006

Δυστυχώς δεν μπορώ να πω το θέμα της πτυχιακής.
Τα θεματικά αντικείμενα που θέλω να γνωρίζω μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου (μετά ανοίγει και η εκπαίδευση...), είναι:
Εγκατάσταση, σύνδεση σε internet adsl (ρυθμίσεις modem/router), χρήση γραφικού περιβάλλοντος, εγκατάσταση και ρύθμιση εκτυπωτή/σκανερ/κάρτες γραφικών και λοιπά (υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω θέμα ασυμβατότητας με κάποιο υλικό;;),  Τα βασικά που θα μου χρεισατούν από την κονσόλα. Χρήση e-mail όπως είναι το outlook express που τα κατεβάζει στο pc. Να βρώ ένα office. Να μάθω να το λειτουργώ...

Τα slaware είναι δύσκολα;; Οι περισσότεροι μου προτείνουν τα Mandrake και DEBIAN. Θέλω να μάθω καλά τα linux όπως τα windows (για servers δεν ενδιαφέρομαι) να μπορώ να τα χειρίζομαι άνετα, γρήγορα και χωρίς να έχω συνεχως ένα βιβλίο δίπλα μου. Παρόλα αυτά, αν με τα slackware μάθω καλά και μετά όλα τα linux μου φαίνονται εύχρηστα, θα τα προτιμήσω, αλλά μήπως δυσκολευτώ πολύ για αρχή;;

Ο λόγος που θέλω να τα μάθω γρήγορα είναι ότι εκτός από την πτυχιακή του φίλου μου, θα είμαι και εγώ σε τελευταία τάξη του Ενιαίο λυκείου, οπότε καταλαβαίνετε τι πίεση θα έχω...

Βέβαια θα έχω και μία έκδοση των windows πάνω μου σε περίπτωση που τη χρειαστώ ή δυσκολευτώ πολύ στα linux και τα παρατήσω.
----
Τα ubuntu, είναι τα debian?? Είναι το ίδιο λειτουργικό;; Ποια έκδοση είναι η πιο καινούρια;;