Χρήστης windows -> Linux

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Aug 7 09:24:08 EEST 2006

Η ubuntu, εκτός του ότι είναι πλέον μια από τις καλύτερες και
ευκολότερες διανομές, που τη χρησιμοποιούν τόσο αρχάριοι όσο και
προχωρημένοι που προηγουμένως επέμεναν στο Debian, έχει και το
επιπλέον πλεονέκτημα ότι τη χρησιμοποιεί πολύς κόσμος στο Hellug,
οπότε θα παίρνεις πιο άμεση και πλήρη απάντηση στις απορίες σου.

> Γεια σας! Είμαι χρήστης windows της microsoft εδώ και 6 χρόνια. Τόσα
> χρόνια πείρας πάνω σε windows μου έδειξαν να μην τα εμπιστεύομαι
> πολύ και ότι η microsoft σταμάτησε να βγάζει καλά λειτουργικά μετά
> τα 2000.

off topic: Δεν νομίζω ότι το windows 2000 ήταν καμιά σοβαρή πρόοδος.
Πολύς κόσμος το νομίζει αυτό γιατί το 2000 ήταν το πρώτο NT που
χρησιμοποίησαν, ενώ μέχρι τότε χρησιμοποιούσαν 9x.  Όμως τα 2000 μικρή
διαφορά είχαν σε σχέση με τα NT4.  Βασικά τα 2000 ήταν NT4 στα οποία
είχε προστεθεί (1) η δυνατότητα να παίζεις παιχνίδια (2) Plug and play
(3) 4πλάσια κατανάλωση μνήμης.