home partition και λίγο squid

Θωμάς Κρομμύδας tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Mon Jul 10 20:58:15 EEST 2006

On Mon, 2006-07-10 at 18:46 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Ναι.  Η γενική ιδέα στο Linux είναι ότι το σύστημα έχει κάποιες
> "συσκευές".  Αυτές μπορεί να έχουν ένα ή περισσότερα "partitions".
>
> Το πώς ακριβώς θα γίνουν mount ή με τι τρόπο θα χρησιμοποιούνται αυτά τα
> "partitions", είναι στο χέρι σου.
>
> Τί δίσκους έχεις, τί partitions έχουν τώρα και τί έχει το fstab από την
> κάθε διανομή που έχεις στήσει;

1ος: 200G με 4 primary partition (WinXP-swap-FC2-Suse)
2ος: 60G με 2 partitions (ntfs από παλιά εγκατάσταση WIN - Fat32)

Επισυνάπτων το fstab κι απ' τα δυο Linux. Στο Fedora εχω κάνει mount και
το fat32 του δεύτερου σκληρού για να φανεί.

> [...]
> όλων των Linux στον ίδιο χώρο και με λίγο φροντίδα (όπως π.χ. τα user ID
> και group ID που έχεις ο χρήστης σου να είναι ίδια σε όλα τα Linux),
> μπορείς να έχεις *ΕΝΑ* `/home' partition το οποίο βλέπουν με τον ίδιο
> ακριβώς τρόπο όλα τα Linux installs που έχεις κάνει ως τώρα.

> Φυσικά.
>
> Θα πρέπει να μου πεις πιο πολλές λεπτομέρειες για τους δίσκους και τα
> partitions που έχεις για να σου πω τί μπορεί να μοιραστεί, από ποιούς
> και πώς, αλλά γενικά (μέσα σε κάποια λογικά πλαίσια) σχεδόν τίποτα δεν

Ελπίζω τα παραπάνω να είναι αρκετά και να ήρθε σωστά αυτή τη φορά το
mail.