home partition

Θωμάς tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Mon Jul 10 17:07:32 EEST 2006

Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε: > Το θέμα είναι ότι με 4 partition δε μπορώ να έχω πέμπτο για /home
> στον ίδιο δίσκο και να είναι κοινός και για τα δυο λινουξ. Επομένως
> πρέπει να εγκαταστήσω το Ubuntu στο 2ο ή στο 1ο σκληρό και στον άλλο
> ένα partition για το home.

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα.  Γιατί δεν μπορείς να έχεις
πέμπτο παρτίσον; Χρειάζεσαι όντως 5 παρτίσονζ, αλλά τι σημασία έχει σε
ποιον σκληρό θα είναι;

Επειδή νομίζω ότι η εγκατάσταση λειτουργικού θέλει οπωσδήποτε primary partition και primary μόνο 4 μπορείς να έχεις. γιατί τόσα αναγνωρίζει το MBR (γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος).  Logical όπως μου έγραψε ο κ. Κεραμίδας, μπορώ να έχω όσα θέλω μέσα σε ένα primary αλλά δε νομίζω κι εγώ ότι είναι τόσο καλή ιδέα.

Θωμάς wrote:
> Bootloader to Ubuntu ποιον έχει ?

grub βάζει, και μάλιστα νομίζω ο installer του είναι έξυπνος και θα
βρει όλα τα λειτουργικά που έχεις.

Ειλικρινά σου λέω μετά το τελευταίο upgrade από FC2 se FC5 που πήγα να κάνω και το kernel panic που εισέπραξα,  τον αρχικό πανικό, που μάλλον κληρονόμησα απ' τα windows, διαδέχτηκε η πόρωση και η σιγουριά. Οπότε και να μην τα δει θα του πω εγώ πού να τα βρει. Να μη λέω μεγάλα λόγια αλλά έτσι αισθάνομαι. Είστε κι εσείς e-νοερά κοντά αν χρειαστεί....

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr