live cd linux kai apothikeush home folder

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Jul 4 10:31:12 EEST 2006

θεοδωρα τζαλλα wrote:
> Γεια σας
>
> Τρεχω το λειτουργικο knoppix απο live --cd αλλα όποτε κλείνω τον
> υπολογιστή μου δε σώζεται τιποτα στον home folder μου,κατι λιγο που
> εχω ψαξει εχω βρει μια επιλογη περι save configuration, οπου έλεγε
> οτι οταν κανω boot τα knoppix να γραψω στο prompt την εντολη knoppix
> myconfig=scan ή knoppix myconfig=/mnt/hda5 , to hda5 είναι το σε ποιο
> σκληρό επέλεξα να αποθηκεύσω. Όταν ξεκινάω όμως κανένα απο τα αρχεία
> που είχα δημιουργήσει δεν είναι εκεί και πρέπει να τα κάνω απο την
> αρχή.

Χαίρεται!

Αυτό που αναφέρεις περί configuration αναφέρεται -απ' όσο γνωρίζω- μόνο
στις ρυθμίσεις που κάνεις (π.χ. γλώσσα, ανάλυση οθόνης, ρυθμίσεις
δικτύου, κτλ) και όχι στα αρχεία τα οποία αποθηκεύεις.

Για να δουλέψει το knoppix myconfig=/path/saved θα πρέπει πριν
τερματίσεις το knoppix να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις με το:

K-menu \ KNOPPIX \ Configuration \ Save config

Όσο για τα αρχεία που θέλεις να αποθηκεύονται, θα πρότεινα να μην τα
αποθηκεύσεις στο home σου αλλά κάπου στο hda5. Επαναφέροντας τις
ρυθμίσεις σου με το knoppix myconfig=/mnt/hda5 θα έχεις πρόσβαση στο
hda5 άρα και στα αρχεία σου.

Τα παρακάτω links ίσως βοηθήσουν:

http://www.knoppix.net/wiki/Knoppix_FAQ
http://www.knoppix.net/wiki/Using_FAQ