live cd linux kai apothikeush home folder

θεοδωρα τζαλλα thodoratzalla at gmail.com
Tue Jul 4 00:26:02 EEST 2006

Γεια σας

            Τρεχω το λειτουργικο knoppix απο live –cd αλλα όποτε κλείνω τον
υπολογιστή μου

δε σώζεται τιποτα στον home folder  μου,κατι λιγο που εχω ψαξει εχω βρει μια
επιλογη

περι save configuration, οπου έλεγε οτι οταν κανω boot τα knoppix να γραψω
στο prompt

την εντολη knoppix myconfig=scan  ή knoppix myconfig=/mnt/hda5 ,   to hda5
είναι το

σε ποιο σκληρό επέλεξα να αποθηκεύσω. Όταν ξεκινάω όμως κανένα απο τα αρχεία
που

είχα δημιουργήσει δεν είναι εκεί και πρέπει να τα κάνω απο την αρχή.

Ευχαριστώ

θοδώρα