Samba server - ελληνικά ονόματα αρχείων

Stelios skstel at otenet.gr
Thu May 25 22:12:32 EEST 2006

Φίλε Σταύρο,

το πρόβλημα οφειλόταν στο εξής:

Το samba share ήταν από προηγούμενη samba (ver.2.x).
Η samba, που περιέχει η διανομή Suse 9.3 (αλλά και οι νεώτερες) είναι
ver.3.x. H ver 3.x κωδικοποιεί τα ονό,ατα των αρχείων κατά utf-8, ενώ η
2.χ κατά την κωδικοσελίδα του συστήματος.
¨οπως ισως κατάλαβες, το πρόβλημα έχει λυθεί.

Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

Στέλιος

O/H Stavros Giannouris έγραψε: