Samba server - ελληνικά ονόματα αρχείων

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Thu May 18 21:01:15 EEST 2006

On Thu, 18 May 2006 20:39:13 +0300
Stelios <skstel at otenet.gr> wrote:

> Φίλοι γεια σας.
>
> Μετά από αρκετό καιρό, σας γράφω για ένα πρόβλημα, που αντιμετωπίζω:
> Έχω δώσει σαν samba share ένα φάκελλο, αλλά τα ελληνικά ονόματα των
> αρχείων  εμφανίζονται  ... αλλαμπουρνέζικα.

Δεν μας είπες όμως που τα βλέπεις αλαμπουρνέζικα. Από το ίδιο το pc;
όταν βλέπεις το φάκελο από το δίκτυο; ή (σπανιότερα?) και στις 2
περιπτώσεις;

Όπως και να έχει, θα χρειαστεί λίγη δουλειά από μέρους σου για να
διορθώσεις το πρόβλημα, αλλά μην ανησυχείς, είναι επιλύσιμο.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"