νέος χρήστης

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Wed Feb 22 03:10:13 EET 2006

Καλωσήλθες στο linux!

Για να μπορείς να βλέπεις τα DVD σου χρειάζεσαι όντως το deCSS, το οποίο τα
ξεκλειδώνει. Δεν χρειάζεται να το κάνεις compile από source, μπορείς να το
κατεβάσεις σε πακέτο rpm από εδώ:

http://download.videolan.org/pub/libdvdcss/1.2.9/rpm/libdvdcss2-1.2.9-1.i386.rpm

Τα πακέτα RPM είναι κάτι σαν τους installers στα windows. Τα εγκαθιστάς εύκολα
με το YaST η το kpackage.

Αντίστοιχα πήγαινε στη διεύθυνση
http://packman.links2linux.org/index.php4?action=cat&cat=1
και κατέβασε τα πακέτα MPlayer και xine-lib, διαλέγοντας τα σχετικά link. Στο
καθένα κατέβασε το αντίστοιχο RPM για SuSE 10 64bit.

Το MPlayer και το xine όπως σου είπανε είναι οι δύο βασικές εφαρμογές video
player στο linux. Και τα δύο χρειάζονται το libdvdcss2 για να παίξουν
κλειδωμένα DVD. Το xine υπάρχει στο SuSE10, όμως σε "κουτσουρεμένη" έκδοση,
για νομικούς λόγους. Έτσι πρέπει να αντικαταστήσεις το RPM της SuSE με αυτό
που σου λέω.

Για CD ήχου δε χρειάζεσαι deCSS και xine ή MPlayer, το SuSE έχει players όπως
το kscd, ρίξε μια ματιά στα menu του (Multimedia > CD players)...

Όσο για MP3 μπορείς να χρησιμοποιήσεις το amaroK. Τα υπόλοιπα MP3 players του
SuSE όπως το xmms, kaboodle, JuK κτλ περιλαμβάνονται χωρίς τη δυνατότητα
αναπαραγωγής MP3 (για νομικούς λόγους βεβαίως βεβαίως...). Για να το φτιάξεις
απλά προσθέτεις κάτι άλλα RPMάκια, άμα θες εσύ ή άλλος πείτε μου να βρω αύριο
τα link να τα στείλω, τώρα είναι αργά και τα μάτια μου κλείνουν...

Καληνύχτα, και ξανα-καλοσώρισες στο linux!

Θοδωρής Λύτρας

-------
Στις Tuesday 21 February 2006 15:33, ο/η Chris Tsa έγραψε: