Allos enas neofytos

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Feb 21 16:07:02 EET 2006

Γιάννης Παπαδόπουλος wrote:

> Χίλια ευχαριστώ,

Γιάννη μην ξεχνάς να κάνεις CC την λίστα! :-)

> πράγματι έχει το μοντέλο στο (1). Βέβαια αναφέρεται σε εγκατάσταση
> Debian οπότε αν και το Ubuntu ανήκει στην ίδια οικογένεια δεν ξέρω αν
> διαφέρουν κάποιες ρυθμίσεις.

Το Ubuntu βασίζεται στο Debian. Όλες οι ρυθμίσεις που ισχύουν στο Debian
ισχύουν και για το Ubuntu/Kubuntu.

Μετά την εγκατάσταση με το βασικό CD θα πρέπει να αλλάξεις κάποιες
ρυθμίσεις ότι αφορά το σύστημα διαχείρισης των πακέτων για να έχεις
μεγαλύτερη επιλογή προγραμμάτων. Αυτό το λέω σε περίπτωση που αναφέρει
αυτό το HOWTO κάποιο πρόγραμμα το οποίο δεν είναι διαθέσιμο σε εσένα.

> Η φοβία μου οφείλεται στο γεγονός ότι σε κάποιες περιπτώσεις ο Grub δε
> λειτουργεί.

Δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Τι ακριβώς διάβασες;