νέος χρήστης

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 21 15:51:33 EET 2006

On 2006-02-21 13:33, Chris Tsa <chris_ts73 at yahoo.gr> wrote:
> Τις προάλλες προσπάθησα επιτυχώς να εγκαταστήσω το Thunderbird
> ακολουθώντας τις οδηγίες ον λάιν ενημέρωσεις του the Jem
> Project (παρεμπιπτόντως έχω εγκαταστήσει το suse linux 10.0 και
> είμαι 64μπιτος).  Θέλω ωστόσο να εγκαταστήσω και το
> πρόγραμματάκι για να βλέπω DVD και να ακούω Cd).

Τα περισσότερα GUI περιβάλλοντα έχουν ενσωματωμένο ή μπορούν να
ενσωματώσουν πανεύκολα κάποιο media player.

> Για αυτό πρέπει σύμφωνα με το Jem Project να "compile deCSS
> from the source code".

Μπούρδες.  Ο απλός χρήστης δε θα πρέπει να χρειάζεται να κάνει
"compile from the source code" με το χέρι για να παίξει ένα audio
CD-ROM.

Οι οδηγίες τους είναι λίγο αταίριαστες με τους νέους χρήστες.

Είμαι 200% σίγουρος ότι υπάρχει έτοιμο πακέτο με κάποιο media
player για το SuSE σου, παρόλο που δε χρησιμοποιώ ποτέ SuSE εγώ.

> Στη συνέχεια μου λέει ότι πρέπει να βρω που έσωσα το
> προγραμματάκι μέσω της κοσόλας και ΕΔΩ βρίσκεται το πρόγραμμα.
> Παίρνοντας τα ον λάιν μαθήματα του Λίνουξ έμαθα για την εντολη
> cd αλλά φαίνεται ότι κάτι κάνω λάθος και δεν μου την
> αναγνωρίζει η κονσόλα.  Στη συνέχεια σύμφωνα με το Jem Project
> πρέπει να βάλω κάποιες άλλες εντολές και όπως καταλαβαίνετε έχω
> κολήσει. Μήπως μπορεί κανείς να βοηθήσει;

Χρειάζεσαι, οπωσδήποτε, επειγόντως, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, κάποιο καλό
> οδηγό για UNIX.  Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα Αγγλικά, στο
> www.tldp.org/ έχει μερικά όμορφα εισαγωγικά βιβλία για Linux.

> Αυτά για την ώρα. Η δουλειά ! που κάνετε είναι εξαιρετική και
> χαίρομαι ιδιαιτέρως που βρήκα μια "κοινοτητα" για αρχάριους.
>
> Ελπίζω να λάβετε το μήνυμά μου,
>
> κρισ/.
>
> υ.γ.: Εγώ είμαι υποψήφιος διδακτορας κοινωνιολογίας αν αυτό μπορεί  να
> πει κάτι για τις κομπιουτερίστικες δεξιότητές μου :))

Είναι σίγουρα καλύτερες από τις δικές μου γνώσεις περί κοινωνιολογίας :)