νέος χρήστης

Chris Tsa chris_ts73 at yahoo.gr
Tue Feb 21 15:33:49 EET 2006

Σας χαιρετώ,

 είμαι και εγώ νέος χρήστης του Λίνουξ και αν και τα έχω βρει κάπως μπαστούνια με την αλλαγή του ΟΣ (από windows) βρίσκω το Λίνουξ πολυ πιο συναρπαστικό.

 Τις προάλλες προσπάθησα επιτυχώς να εγκαταστήσω το Thunderbird ακολουθώντας τις οδηγίες ον λάιν ενημέρωσεις του the Jem Project (παρεμπιπτόντως έχω εγκαταστήσει το suse linux 10.0 και είμαι 64μπιτος). Θέλω ωστόσο να εγκαταστήσω και το πρόγραμματάκι για να βλέπω DVD και να ακούω Cd). Για αυτό πρέπει σύμφωνα με το Jem Project να "compile deCSS from the source code". Στη συνέχεια μου λέει ότι πρέπει να βρω που έσωσα το προγραμματάκι μέσω της κοσόλας και ΕΔΩ βρίσκεται το πρόγραμμα. Παίρνοντας τα ον λάιν μαθήματα του Λίνουξ έμαθα για την εντολη cd αλλά φαίνεται ότι κάτι κάνω λάθος και δεν μου την αναγνωρίζει η κονσόλα. Στη συνέχεια σύμφωνα με το Jem Project πρέπει να βάλω κάποιες άλλες εντολές και όπως καταλαβαίνετε έχω κολήσει. Μήπως μπορεί κανείς να βοηθήσει;

 Αυτά για την ώρα. Η δουλειά που κάνετε είναι εξαιρετική και χαίρομαι ιδιαιτέρως που βρήκα μια "κοινοτητα" για αρχάριους.

 Ελπίζω να λάβετε το μήνυμά μου,

 κρισ/.

 υ.γ.: Εγώ είμαι υποψήφιος διδακτορας κοινωνιολογίας αν αυτό μπορεί  να πει κάτι για τις κομπιουτερίστικες δεξιότητές μου :))

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr