partial problem with greek characters on debian sarge

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Jan 29 20:52:02 EET 2006

On 1/28/06, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
> Debian Sarge με προκαθορισμένο locale το el_UTF. Εγκατεστημένες
> γραμματοσειρές αρκετές που υποστηρίζουν ελληνικά εκτός από τα
> msttcorefonts. Ελληνικά έχω παντού, μενού, τερματικό ακόμη και στην
> κονσόλα (τουλάχιστο στην 1). Το θέμα είναι πως μερικές εφαρμογές (π.χ.
> xmms, sylpheed) εμφανίζουν τα μενού με τετραγωνάκια.
>
> Έχει συναντήσει κανείς αυτό το πρόβλημα?

Μάλλον αυτές οι εφαρμογές είναι χρησιμοποιούν την gtk1 βιβλιοθήκη και
έτσι δεν "καταλαβαίνουν" απο utf locale (η gtk2 που χρησιμοποιούν τα
περισσότερα προγράμματα πια χειρίζεται και δείχνει μια χαρά τα utf
fonts  )

>Κάποια λύση? Εναλλακτικά,
> μπορούμε να ξεκινήσουμε κάπως μια εφαρμογή χωρίς να πάρει το μενού
> σύμφωνα με το locale αλλά να του καθορίσουμε εμείς ποιο?

ktogias at media:~$ LANG=el_GR.ISO-8859-7 xmms

--
Konstantinos Togias
University Of Patras