which group?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jan 9 10:52:28 EET 2006

On 2006-01-09 10:30, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
> Διαπίστωσα όμως σε gdm/gnome πως ναι μεν μέσω του gnome μπορεί
> ο χρήστης να shutdown/reboot το σύστημα αλλά από κονσόλα
> παίρνει το μπούλο και το sudo ΔΕΝ είναι εγκατεστημένο. Οπότε
> κάτι άλλο κάνει το gdm!

Ακριβώς.  Γι αυτό σου είπα για sudo, που παίζει με τον ίδιο τρόπο σε
GNOME, χωρίς GNOME, σε Linux, σε FreeBSD, σε Solaris κι ένα κάρο άλλα
setup.  Τώρα αν θες κάτι που να παίζει ντε και καλά μέ το gdm, δεν έχω
ιδέα.  Δεν έχω καν GNOME.

Στο XFCE4, που έχω εδώ και κάτι μήνες, αν υπάρχει sudo ενεργοποιούνται
αυτομάτως τα options 'power off' και 'reboot' στο session manager, οπότε
το λάτρεψα λίγο ακόμα :)