Έξυπνος τρόπος εγκατάστασης

Manolis Kiriakos trelakis at gmail.com
Tue Jan 3 03:48:35 EET 2006

Καταρχήν...εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!

Τώρα σχετικά με τον τίτλο...Αυτό που θέλω να ρωτήσω αναφέρεται στο βολικό και
έξυπνο τρόπο εγκατάστασης των προγραμμάτων. Το πιο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζω,
είναι να υπάρχουν αρχεία που χρειάζονται για αρκετά προγράμματα, κάπου χαμένα
στο δίσκο. Αυτό που κάνω προς το παρόν, είναι να βάζω τους αποσυμπιεσμένους
φακέλους με τα προγράμματα και τα αντίστοιχα dependencies κάθε προγράμματος σε
ένα, τύπου Progam Files, φάκελο και ό,τι compile κάνω, γίνεται "εσωτερικά" σε κάθε
φάκελο. Με αποτέλεσμα σε επόμενα compiles να μην υπάρχει ένα κοινό σημείο αναφοράς
(αναζήτησης). Κι αν κάποιες βιβλιοθήκες ή άλλα αρχεία είναι απαραίτητα για αρκετά
προγράμματα το καθορίζει η...εμπειρία ή υπάρχουν κάποιες de facto βιβλιοθήκες
που χρειάζεται να εγκαταστήσω και οι υπόλοιπες εξαρτώνται από το εκάστοτε
πρόγραμμα; Ελπίζω να συγχωρεθώ για τον, ίσως, απλοϊκό τύπο και τρόπο ερώτησης,
αλλά παρότι έχω καταφέρει να εγκαταστήσω διάφορα προγράμματα (ναι, για το
"επίπεδό μου" μερικές φορές ήταν κατόρθωμα :) ) δε μπορώ να πω ότι είμαι
ευχαριστημένος με τον τρόπο που το έκανα. Επειδή η ερώτηση ίσως επιδέχεται
παραπάνω από μία γνώμες θα αφήσω το δεύτερο σκέλος (που θα αφορά την
απεγκατάσταση-αναβάθμιση αυτή τη φορά) για επόμενο post. Ευχαριστώ.