Migrate2linux Digest, Vol 29, Issue 20

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 2 13:46:21 EET 2005

On 2005-12-02 13:26, "Manolis K." <trelakis at gmail.com> wrote:
> [...]
> (μου πήρε λίγη ώρα να καταλάβω ότι είναι πιο γενικό =>
> => πιο χρήσιμο από ένα script για mp3 encoding αποκλειστικά
> ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα) κατέληξα στο:

>    find ~/albums -type f -name '*.mp3' |\
>    while read fname ; do
>    wavname=$(basename "${fname}".mp3)
>    lame -b 128 -h -m j -o "${fname}" && \
>    mv -f "${fname}.mp3" "${fname}"
>    if test $? -ne 0 ; then
>    echo "ERROR: Conversion failed for ${fname}"
>    fi
>    done

> το οποίο κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που ζητούσα.

Πολύ ωραία :)

> Υπάρχει κάτι του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα μέχρι σήμερα (news
> reader) κι ελπίζω να προκαλώ λιγότερο χάος στο εξής.

Εγώ προτιμώ να διαβάζω τα email μου με Mutt ακόμα.  Εκανα κάποιες
προσπάθειες να μεταφέρω όλα μου τα email σε Gnus (news reader που
τρέχει σαν 'εφαρμογή' μέσα από το Emacs), αλλά δεν έχω βρει καλό
τρόπο να κάνω ακόμα κάποια3B σημαντικά πράγματα:

    1. Να κάνω attach αρχεία σε MIME messages

    2. Να ελέγχω την PGP υπογραφή ενός μηνύματος

    3. Να υπογράφω και να κρυπτογραφώ εξερχόμενα μηνύματα με PGP

Αν τα βρω κι αυτά, τότε μόνιμα πλέον θα χρησιμοποιώ το Gnus, το
οποίο με λίγες ρυθμίσεις που έκανα σιγά σιγά τους τελευταίους
12-18 μήνες -- χαλαρά, χωρίς καμιά ιδιαίτερη βιασύνη -- έχει
γίνει πλέον πανέμορφος news reader και κάνει *ΑΚΡΙΒΩΣ* αυτό που
θέλω :)

Οι σημερινές ρυθμίσεις του Gnus μου είναι αυτές που φαίνονται εδώ:

    http://people.freebsd.org/~keramida/files/dot.gnus

Η λίστα με τα groups και ο τρόπος που φαίνεται ένα group είναι:

    http://people.freebsd.org/~keramida/files/gnus-groups.png
    http://people.freebsd.org/~keramida/files/gnus-summary.png

Μόλις βρω πως να κάνω και τα 3 πράγματα που μου λείπουν σήμερα, με βλέπω
κι εμένα να χρησιμοποιώ news reader για τις λίστες :P

- Γιώργος