Migrate2linux Digest, Vol 29, Issue 20

Manolis K. trelakis at gmail.com
Fri Dec 2 13:26:50 EET 2005

On Thu, 01 Dec 2005 18:18:52 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Δε χρειάζεται να βασανίζεσαι με καταλόγους αν χρησιμοποιήσεις κάτι σαν:
>
>     find ~/mp3 -type f -name '*.mp3' |\
>     while read fname ; do
>         wavname=$(basename "${fname}" .mp3).wav
>         lame -b 126 -h -m j -o "${wavname}" "${fname}" && \
>         mv -f "${wavname}.mp3" "${fname}"
>         if test $? -ne 0 ; then
>             echo "ERROR: Conversion failed for ${fname}"
>         fi
>     done
>
> Εχει κάποια σχετικά 'δύσκολα' μέρη το παραπάνω script, αλλά αν θες
> βοήθεια με κάτι από αυτά που έγραψα παραπάνω, απλά πες μου.

Τελικά με λίγη επεξεργασία του παραπάνω script
(μου πήρε λίγη ώρα να καταλάβω ότι είναι πιο γενικό =>
=> πιο χρήσιμο από ένα script για mp3 encoding αποκλειστικά
ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα) κατέληξα στο:

   find ~/albums -type f -name '*.mp3' |\
   while read fname ; do
   wavname=$(basename "${fname}".mp3)
   lame -b 128 -h -m j -o "${fname}" && \
   mv -f "${fname}.mp3" "${fname}"
   if test $? -ne 0 ; then
   echo "ERROR: Conversion failed for ${fname}"
   fi
   done

το οποίο κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που ζητούσα.

> Καλή φάση, αλλά το 'rename' utility είναι non-standard, οπότε σε άλλα
> συστήματα δε θα παίξει.  Θα μου πεις "σκοτίστηκα ασύστολα".  Είναι καλό
> να μαθαίνει κανείς όμως να δουλεύει άνετα με standard UNIX εργαλεία,
> όπως τα: find, mv, basename, dirname, κλπ.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κι ευχαριστώ για την επισήμανση γιατί
κι εγώ βρίσκω σωστότερη αυτή την πορεία (μάθησης).

>Αναγνωρίζω και το δεύτερο λάθος μου (να ποστάρω χωρίς να κάνω edit το
>subject) που μόλις έγινε. Ελπίζω οι μελλοντικές μου προσπάθειες να
>στεφθούν με μεγαλύτερη επιτυχία.

Υπάρχει κάτι του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα μέχρι σήμερα (news reader)
κι ελπίζω να προκαλώ λιγότερο χάος στο εξής.

Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις και την υπομονή σας.