Νέος στον χώρο

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Wed Nov 23 17:03:17 EET 2005

>   Γεια και χαρά. Τραβιέμαι με τα windows από την αρχή (από τα '95). Όσο
> περνάει ο καιρός απογοητεύομαι από αυτά και μόνο η χρήση κάποιων
> προγραμμάτων (Photoshop, κάποια παιγνίδια και προγράμματα ήχου) με κρατά σε
> αυτά. Άρχισα να ψάχνω λοιπόν να δω τί παίζει με τα linux. Αυτές τις μέρες
> έπεσε στα χέρια μου το live cd του Knoppel 0.6. Έπαθα ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ.
> Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το γεγονός πως η εικόνα στην τηλεόραση ήταν
> ΠΟΛΥ καλύτερη από ό,τι με τα windows. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω στον
> έναν σκληρό δίσκο μου αυτή την έκδοση, εφόσον όμως την βρω. Δυστυχώς η
> [...]

Δεν συνίσταται να εγκαταστήσεις το ίδιο το knoppix/-el στον δίσκο σου, καθώς
θα προκύψουν μελλοντικά προβλήματα με την εγκατάσταση ή αναβάθμιση πακέτων.

Το καλύτερο είναι να εγκαταστήσεις ένα kubuntu, που είναι βασισμένο στην ίδια
διανομή, είναι πανίσχυρο, έχει ό,τι πιό τελευταίο από πλευράς λογισμικού και
ακόμα είναι πανεύκολο στην εγκατάσταση. Αν το θες, μπορώ να στο στείλω ή να
βρεθούμε για να σου το δώσω.

Φιλικά,

Λουκάς