aDSL modem, scanner

Ermis agelioforos at gmail.com
Mon Nov 14 22:08:07 EET 2005

"Έχω κάνει εγκατάσταση ενός τέτοιου (Prestige 660 over ISDN) και δουλεύει
άψογα. Το μόνο που δεν έχω βρει (κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου) είναι πως
μπορώ να μπω πάλι να δω τον web configurator πάλι από τότε που το γύρισα σε
bridge mode (με dialup). Μάλλον θα θέλει reset για να έρθει στα factory
defaults."

το κακό απ ότι είδα είναι πως το 660 δεν έχει τα καλούδια του usr. Το
τελευταίο προσφέρει πολλά καλά το άτιμο σε σημείο που να μην ξέρω ποιο
να διαλέξω.

"Πολύ καλά τα πάει και με το P2P και με τη σύνδεση και με την προστασία και
με το web interface και με όλα.

Μάλιστα, αν και έχω ADSL σε γραμμή ISDN (μη ρωτάτε γιατί) και ενώ τυπικά
το 9106 δεν κυκλοφοορούσε στην αγορά για ISDN γραμμές, μια ανανέωση του
firmware το έκανε να λειτουργεί τέλεια.

Και φυσικά το P2P λειτουργεί αψογότατα για να μεταφέρουμε δεδομένα πάντοτε
με σεβασμό στην πνευματική ιδιοκτησία και όχι για ταινίες και τραγούδια,
έτσι? :)"

Τώρα μου κανες την καρδιά περιβόλι. Ποιό να πάρωωωωωωωωωωωωωωωωωω;