aDSL modem, scanner

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Mon Nov 14 17:27:31 EET 2005

On Δευ, Νοέμβριος 14, 2005 16:51, Ermis wrote:

> Ναι αλλά με P2P πώς τα πάει;
> Εγώ ήδη παρήγγειλα το zyxel p660r το οποίο απ' ότι είδα και χωρίς να
> ξέρω πολλά δεν έχει αυτά που έχει το usr σου.

Πολύ καλά τα πάει και με το P2P και με τη σύνδεση και με την προστασία και
με το web interface και με όλα.

Μάλιστα, αν και έχω ADSL σε γραμμή ISDN (μη ρωτάτε γιατί) και ενώ τυπικά
το 9106 δεν κυκλοφοορούσε στην αγορά για ISDN γραμμές, μια ανανέωση του
firmware το έκανε να λειτουργεί τέλεια.

Και φυσικά το P2P λειτουργεί αψογότατα για να μεταφέρουμε δεδομένα πάντοτε
με σεβασμό στην πνευματική ιδιοκτησία και όχι για ταινίες και τραγούδια,
έτσι? :)

ΙΚΔ

--
Ioannis C. Dimakos