I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 3 20:11:11 EET 2005

On 2005-11-03 19:59, Karaoulis Marios <marios_hellas_23 at yahoo.gr> wrote:

> Αν και δεν καταλαβαίνω το "πνεύμα" σου, πραγματικά αυτόματοι οι
> υπολογιστές.

Ηταν μια μικρή βουτιά στη φαντασία και στο μέλλον που θα ήθελα να
έχει η τεχνολογία.  Τότε που δε θα έχει σημασία αν γράφεις, αν
μιλάς ή αν κοιτάς προς την πόρτα και σκέφτεσαι να ανοίξει λίγο
πριν την περάσεις.  Η διάθεση αυτο-ειρωνείας αμέσως μετά ήταν ο
ρεαλισμός μου που με προσγείωσε απότομα :P

> ξεχνάμε ότι ο υπολογιστής δεν είναι παρά εργαλείο.

Εγώ το πήγα ένα βήμα πιο πέρα.  Οχι απλά να είναι εργαλείο, αλλά
να είναι τόσο "πανταχού παρόν και διάφανο στη χρήση που δεν το
'βλέπεις' καν ότι είναι υπολογιστής".

> Εσένα, πάλι τι ακριβώς σε πειράζει. Η ευκολία?

Το ότι ακόμα και 20 χρόνια από τώρα θα τσακώνομαι με σένα αν
πρέπει να γράφουμε σε τερματικό ή να μιλάμε στο Dave.  Το ότι
ακόμα κι ο Dave θα έχει bugs.  Διάφορα...

> Υ.Γ. (με χιουμοριστική διάθεση) Στο freebsd
> ανακαλύφθηκαν ακόμα γραφικά με περισσότερα από 4 χρώματα?

Τι εννοείς 'χρώματα';