I love the command line

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Thu Nov 3 19:59:48 EET 2005

> OpenOffice;  Υπολογιστές;  Εγκαταστάσεις;
>
> ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ;
>
> Οι υπολογιστές, αν λέγονται ακόμα έτσι, στην Ιδανική Κοινωνία του
> Μέλλοντος, δεν έχουν ανάγκη από GUI, CLI κι άλλα τέτοια.  Τους μιλάς
> απευθείας.  "Α, γειά σου Dave... τι λέει, όλα καλά απόψε; ... Dave
> ... DAVE!  AAAAAAAAARGH!"

Αν και δεν καταλαβαίνω το "πνεύμα" σου, δεν βρίσκω κάτι κακό στο να γίνουν
πραγματικά αυτόματοι οι υπολογιστές.

Άποψη μου : Το linux βρίσκεται εδώ που είναι λόγω ότι κάποιες εταιρίες
αποφάσισαν να κάνουν πιο ανθρώπινο το λειτουργικό (καλή ώρα mandriva, suse,
red hat), με αποτέλεσμα να μην σπάω το κεφάλι μου να εγκαταστήσω κάποιον
οδηγό ή πρόγραμμα. Έτσι ο υπολογιστής γίνεται υπηρέτης μου και όχι το
αντίθετο.

Τώρα, αν κάποιος βλέπει κάτι κακό σε αυτό και αρχίσουν τα μηνύματα  "βάλε
windows φίλε" απαντάω ότι μπράβο στους δημιουργούς που πήραν όλα τα καλά
πράγματα από δύο κόσμους (unix-windows) και τα συνδύασαν τόσο όμορφα σε αυτό
το θαυμαστό λειτουργικό (τόσο σαν ιδέα όσο και σαν εκτέλεση).

Μπορεί κάποιοι να βλέπουν τον υπολογιστή σαν κάτι ρομαντικό, να αρέσουν να
παιδεύονται για να κάνουν να παίξει το χ πρόγραμμα, αλλά δεν πρέπει να
ξεχνάμε ότι ο υπολογιστής δεν είναι παρά εργαλείο.

Τώρα, αν κάποιο από τα εργαλεία που χρειάζομαι γίνεται καλύτερα σε κονσόλα, ας
έχει. Αν πάλι κάποια άλλα θέλουν να φωνάξεις τον Dave πάλι καλώς έχει.

Εσένα, πάλι τι ακριβώς σε πειράζει. Η ευκολία?

Και για να επεκτείνω λίγο το θέμα. Ένα πράγμα που με πειράζει στον κόσμο του
linux είναι η διαρκής και ανελέητη τάση να βγαίνουν κάθε λίγο νέες εκδόσεις
(KDE 3.4.3 Gnome 2.12.0.1 τάδε βιβλιοθήκη κτλ). Νιώθω σαν να βρίσκομαι σε ένα
διαρκή αγώνα. Κάθε μέρα update. Νομίζω ότι έτσι αυξάνεται τραγικά η
πολυπλοκότητα και η αδυναμία δημιουργίας binary προγραμμάτων ανεξάρτητα της
διανομής. Εσείς τι λέτε?

Υ.Γ. (με χιουμοριστική διάθεση) Στο freebsd που χρησιμοποιείς δεν
ανακαλύφθηκαν ακόμα γραφικά με περισσότερα από 4 χρώματα?
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿðèb‹˜j(ÿôâ­çh~ÊZ›ö†Šÿ1¨¥…«-…æÞ²Û)jjk¢×œ¶*'jº.Øm¶Ÿÿþf¢—üš†Šÿ