I love the command line

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Thu Nov 3 10:42:49 EET 2005

> Κατα δευτερον, αυτο ειναι κατα την αποψη μου το κακο που εχουν κανει τα
> windows στον κοσμο. Βαζουν τους απλους χρηστες να κανουν εγκαταστασεις.
> Κατα την γνωμη μου, ενας απλος χρηστης δεν πρεπει να κανει ουτε
> εγκαταστασεις, παρα μονον οταν χρειαζεται κατι, και τοτε με την συμβουλη
> τεχνικου. Οπως καθε ανθρωπος προτιμαει να παει σε φαρμακοποιο / νοσοκομο /
> γιατρο να του κανει το εμβολιο, παρ` ολον που ειναι μια απλη διαδικασια,
> μονο και μονο γιατι αυτος Θα Το Κανει Καλυτερα (tm).
>
> Λογω της μανιας να μαθουν οι απλοι χρηστες περισσοτερα και περισσοτερα
> [...]

Δηλαδή, αν κάποιος θελήσει να εγκαταστήσει κάποιο software (π.χ. Office) να
χρειάζεται προγραμματιστής?
Η ακόμα στον κόσμο του opensource-free software κάποιος που μόλις κατέβασε
ΔΩΡΕΑΝ το καινούριο openoffice να πρέπει να πληρώσει τεχνικό για να το βάλει?
Δικός μου είναι ο υπολογιστής ότι θέλω τον κάνω (format, rm -fr /boot κτλ).
Αλλίως πέρνω playstation
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿðèb‹˜j(ÿôâ­çh~ÊZ›ö†Šÿ1¨¥…«-…æÞ²Û)jjk¢×œ¶*'jº.Øm¶Ÿÿþf¢—üš†Šÿ