I love the command line

Loukas Stamellos lstamellos at gmail.com
Wed Nov 2 22:03:02 EET 2005

Στις Τετ 02 Νοε 2005 21:46, γράψατε:

> Τα παραδείγματα με τα αυτοκίνητα είναι συνήθως αποτυχημένα, γιατί
> δεν είναι καλή η αντιστοιχία με τους υπολογιστές.

Το παραδειγμα με τα υδραυλικα ομως;

> Ο «απλός
> χρήστης» ενός αυτοκινήτου ποιός είναι; Αυτός που απλά ξέρει να
> μισθώσει ένα ΤΑΞΙ από την πιάτσα και «να κάνει απλά τη δουλειά
> του» ή αυτός που ξέρει να οδηγεί αυτοκίνητο κι έχει κάνει
> (θεωρητικά πάντα) και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας;

Ποια ειναι τα βασικα μαθηματα μηχανολογιας; Το που ειναι ο συμπλεκτης, το
ποδοφρενο, το γκαζι και το χειροφρενο; Αυτο ειναι μηχανολογια; Διοτι οταν
εδωσα εγω για διπλωμα αυτα ηταν στην υλη.

> Μάλιστα.  Και επειδή χαίρεται μετά που «μπορεί και στήνει
> πράγματα έτσι απλά», κάποια φορά που είναι logged in ως root και
> τρέχει το σούπερ-ντούπερ GUI package & application management
> πρόγραμμα, μπαίνει στον πειρασμό να «πειραματιστεί λίγο».  Μη μου
> πεις ότι δεν έχεις δει άνθρωπο να κάθεται, ακόμα και σε Windows,
> και να στήνει ότι περάσει τυχαία μπροστά του «για να δει τι
> κάνει» :-)

Πρωτα πρωτα αμα βαλει μια καλη διανομη (βλ. Ubuntu) αποκλειεται να εχει μπει
ως root. Κι επειτα δεν πρεπει καν να ξερει τι ειναι root.

Κατα δευτερον, αυτο ειναι κατα την αποψη μου το κακο που εχουν κανει τα
windows στον κοσμο. Βαζουν τους απλους χρηστες να κανουν εγκαταστασεις. Κατα
την γνωμη μου, ενας απλος χρηστης δεν πρεπει να κανει ουτε εγκαταστασεις,
παρα μονον οταν χρειαζεται κατι, και τοτε με την συμβουλη τεχνικου. Οπως καθε
ανθρωπος προτιμαει να παει σε φαρμακοποιο / νοσοκομο / γιατρο να του κανει το
εμβολιο, παρ` ολον που ειναι μια απλη διαδικασια, μονο και μονο γιατι αυτος
Θα Το Κανει Καλυτερα (tm).

Λογω της μανιας να μαθουν οι απλοι χρηστες περισσοτερα και περισσοτερα εχουμε
φτασει σημερα στο απροχωρητο απο πλευρας ιων κλπ.