I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 21:20:18 EET 2005

On 2005-11-02 21:04, Loukas Stamellos <lstamellos at gmail.com> wrote:
> Στις Τετ 02 Νοε 2005 18:20, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> ... και τα οποια πιστευω πως δεν τα κανει ουτε μια φορα τον
> χρονο ο desktop χρηστης για τον οποιον μιλαμε και στον οποιον
> απευθυνονται τα γραφικα περιβαλλοντα εργασιας. Εκτος κι αν
> εχουν αλλαξει τα δεδομενα και ο μεσος windows χρηστης που κανει
> την μεταβαση στο linux μαθαινει και προγραμματισμο πια σημερα :)

Heh.  Δεν είναι μόνο οι προγραμματιστές που πρέπει να κάνουν
δουλειές όπως τις παραπάνω όμως.  Οπου CVS ή Perforce, εσύ βάλε
"ο κατάλογος με τα MP3 του φίλου μου του Λεωνίδα" :-)

> [...]
> να επιλεξεις «εγκατασταση με xyz», η να ψαχνεις 1-2 ωρες στο
> google για να μαθεις ποια εντολη εγκαθιστα rpm, να κανεις man
> rpm για να βρεις τους διακοπτες που χρειαζεται για να κανει
> εγκατασταση, να τους γραψεις λαθος, να ξανακανεις man rpm
> επειδη δεν θυμασαι αυτην την σειρα απο παυλιτσες και αγγλικα
> γραμματα που δε σημαινει τιποτε για σενα και αφου τα καταφερεις
> να σου βγαλει "error: failed dependencies" και να αναρωτιεσαι
> τι ειναι αυτο το error που εσενα δεν σου λεει τιποτε
> περισσοτερο απο τις πληροφοριες που βγαζει η μπλε οθονη των

Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να γράφουμε παραδείγματα ο ένας στον
άλλο για μήνες.  Η διαφορά είναι ότι εγώ είμαι οπαδός της σχολής
που λέει ότι *ΠΡΕΠΕΙ* ο απλός χρήστης να στοχεύει στον να μην
είναι αιώνια απλός χρήστης :-)

> Διοτι δεν βλεπω τον λογο να μιλαμε για διλημμα κονσολας η
> γραφικου περιβαλλοντος σε προχωρημενους χρηστες /
> προγραμματιστες / διαχειριστες συστηματων. Φανταζομαι πως ειναι
> προφανες οτι οι εν λογω κυριοι ξερουν να ξεχωρισουν τι τους
> βολευει και τι οχι.
>
> Το θεμα αφορα καθαρα στον απλο χρηστη που ουτε ξερει, ουτε και
> κινησεις γινεται η δουλεια του.

Α έτσι πες, οπότε γυρνάμε στο Μυθικό Αγαπημένο Ον του Νίκου
Δήμου... τον "Απλό Χρήστη".  Με αυτό το μυθικό ον, λοιπόν,
υπάρχει το εξής μικρό πρόβλημα:

Ο απλός χρήστης κακώς στήνει RPM, γιατί θα βάλει το rpm του
64-bit πυρήνα σε 32-bit μηχάνημα και μετά θα αναρωτιέται γιατί
δεν κάνει boot το μηχάνημά του :)