I love the command line

chryssot at freemail.gr chryssot at freemail.gr
Wed Nov 2 20:24:55 EET 2005

On Wednesday 02 November 2005 17:57, avlach at gmail.com wrote:

> Pairnontas to sobara (kserw to parakanw), sigoura to na grapsei kaneis
> mia efarmogh san to KRename einai mallon pio xronoboro apo thn entolh
> pou parethese o Keramidas...
>
> Filika,
> Andreas

Σοβαρά όμως, το να μάθει ένα απλός χρήστης  την 1.5 αυτή γραμμή είναι σαφώς
πιο χρονοβόρο από το να χρησιμοποιήση το KRename ....(Το οποίο φτιάχτηκε για
να το χρησιμοποιούν "οι πολλοί " απλοί χρήστες.)
Ας μην γελιόμαστε , ο ανθρωπος απο την στιγμή της εμφανισής του σ'αυτό τον
κόσμο προσπαθεί να βρίσκει λύσεις στα προβλήματά του , να απλουστεύει τα
δύσκολα, γιαυτό φτάσαμε στο σημείο "τεχνολογικό" που είμαστε σήμερα. Το GUI
είναι η φυσική εξέλιξη ενός καταπληκτικού λειτουργικού.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι τα windows διαδόθηκαν ταχύτατα λόγω των "παραθύρων"
και της φιλικότητας που παρείχαν αυτά στον απλό χρήστη.Αν θέλουμε να ήμαστε
ρεαλιστές πρέπει να παραδεχτούμε οτι πιο εύκολα μαθαίνει ένας 10 χρονος τα
win απότι ενα λειτουργικό σε command prompt.
Οσοι εχουν ασχοληθεί απο παλια με υπολογιστές (Το πρώτο μου ''παιχνίδι'' TI-4A
εν έτη 1984) γνωρίζουν την γοητεία της ασπρόμαυρης οθόνης (Τηλεόρασης - την
εποχή εκείνη) αλλά και την ταλαιπωρία , με τα ατελίωτα ξενύχτια μόνο και μόνο
για φτιάξουμε ένα υποτυπώδες πρόγραμμα ζωγραφικής :)(και να το σώζουμε απο
κασετόφωνο σε κασετόφωνο με εξωτερική εγγραφή!!   ::))
Όπως αυτές οι εποχές έχουν περάσει  , έτσι και το command prompt σε κάποιο
διάστημα θα αφήσει τη θέση του σε κάτι πιό ''απλό και φιλικό'' που θα κάνει
την ίδια ή και περισσότερη δουλειά , σε λιγότερο χρόνο.................
EVOLUTION my friends EVOLUTION
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§