I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 18:12:44 EET 2005

On 2005-11-02 15:57, avlach at gmail.com wrote:

> Pairnontas to sobara (kserw to parakanw), sigoura to na grapsei kaneis
> mia efarmogh san to KRename einai mallon pio xronoboro apo thn entolh
> pou parethese o Keramidas...

Και δε χρειάζεται επέκταση όταν θα θες π.χ. να μετονομάσεις όλα τα *.MP3
αρχεία σε *.mp3 (με μικρά), αλλάζοντας ταυτόχρονα όλα τα κενά σε '_',
όλα τα κεφαλαία σε μικρά, τη σειρά χαρακτήρων "_-_" σε μια τελεία και να
τα βάλεις όλα μαζί στον κατάλογο ~/media/mp3/all/, κλπ. κλπ.

Ούτε θα χρειάζεται debugging, νέο release, κι όλα αυτά που μια σοβαρή
"εφαρμογή" πρέπει να έχει όταν πρόκειται για "release".

Τέλος πάντων... Καλώς ήρθατε στο παλιό καλό flamewar μεταξύ εμένα και
του Φώτη Γεωργάτου, που από ότι βλέπω από το 1994 μέχρι και σήμερα καλά
κρατεί ακόμα!