I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 18:20:59 EET 2005

On 2005-11-02 17:54, Λουκάς Σταμέλλος <lstamellos at gmail.com> wrote:
>Στις Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2005 17:37, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> ho-ho-ho...
>
> Μα, φυσικα... KRename!
>
> http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=9876
>
> Καταρριφθηκε λοιπον και το τελευταιο επιχειρημα υπερ της ευρειας χρησεως αυτου
> του καταλοιπου του '60-'70 :P
>
> Κλααααμα τωρα οι κονσολαδες... αντε να δω τι αλλο επιχειρημα σας
> εμεινε!

Η μετονομασία αρχείων είναι *ΕΝΑ* πράγμα που γίνεται εύκολα, ίσως
ακόμα και με το Krename.

Η διαγραφή, συμπίεση, η εφαρμογή εντολών κάποιου version control
συστήματος (βλ. CVS, Perforce), η σύγκριση ενός καταλόγου με ένα
άλλο, κλπ. είναι χίλια δυο πράγματα που κάνω τουλάχιστον 10-20
φορές τη μέρα εγώ με αντίστοιχα command lines.

Υστερα βλέπω κάποιον άλλο να παλεύει π.χ. με τα κουμπάκια του
Kdevelop προσπαθώντας να θυμηθεί ποιο ήταν αυτό που έκανε
check-in ένα αρχείο: το μπλε βελάκι που δείχνει αριστερά ή το
κόκκινο βελάκι που αναβοσβήνει και δείχνει προς τα δεξιά.

Κι αναρωτιέμαι τι είναι πιο κουραστικό, πιο χρονοβόρο και πιο
βαρετό.  Να γράψει κανείς:

    % find . | p4 -x - add

ή να ψάχνει 5 λεπτά να βρει ποιο ήταν το γαμω-button που κάνει
add ένα αρχείο, για να ανακαλύψει αμέσως μετά ότι πρέπει να κάνει
add ένα-ένα περίπου 1250 files!

Θα χρειαστεί κάποιο _ΠΑΡΑ_ _ΠΟΛΥ_ καλό GUI για να με πείσει
κάποιος :)